Izvođačima nedostaje hrabrosti, a do crvenog tepiha je potrebno puno suza i znoja, kažu u TOPCAST-u TOP RADIJA Ana i Luka, dvojac koji se krije iza imena “Sestrice”. Producentica Ana Badurina i režiser Luka Sepčić puno su više od svojih titula, u posljednjih šest godina postali su nositelji domaće glazbene industrije, potpisuju niz novih glazbenih spotova domaćih, a sad već i regionalnih autora.
Zajedno su počeli raditi iz prijateljstva pa je i cijela njihova suradnja prožeta smijehom, a tek onda i disciplinom. Imamo specifičan način rada, nekome se to sviđa, nekome ne. Rad je okosnica svega, kažu Ana i Luka na pitanje što je za njih kreativnost – vještina, talent ili pak nešto drugo. Uz talent, kreativnost je i “silent work”. Treba potpirivati tu kreativnost, treba njegovati “hard work”, zapeti, zagrepsti… Sve ostalo je nadogradnja, govori Luka. Pokreni se, radi, radi konstantno. Što više radiš, brusiš tu vještinu, na kraju dana tako se kreativa i stvara i otvara, dodaje Ana. Crveni tepih je uvijek blještav, ali ljudi do tog trenutka najmanje izgledaju lijepo i sređeno, puno više je krv, znoj i suze, ističe Luka. Ako je proces težak, ali pritom i ugodan, onda konačan proizvod ima svoju kvalitetu, napominje ovaj mladi režiser.
O tome preuzimaju li nekad dio zasluga za uspjehe izvođača s kojima surađuju, Ana i Luka smatraju kako se međusobno nadograđuju. Imali smo situacije gdje netko dođe s idejom koja uopće ne odgovara pjesmi. Pitaš se onda kako je nastala pjesma ako ideja takva. Najčešće izvođačima dajemo dugu ideju koja njima bude fantastična, o kojoj nisu tako razmišljali, i onda to ode u ispravnom smjeru i tako se završi.
Najgorih savjeta u industriji, kažu Ana i Luka, nisu imali, već je svaki savjet imao neku svrhu i korist.
Govoreći o budućnosti industrije videospotova i produkcije, Ana i Luka složni su kako će glavnu ulogu imati, ne novac, već hrabrost izvođača. Mislim da su se svi skupa dobro utabali u ovom sistemu koji sad funkcionira i ide. Mi ga pokušavamo posljednjih godina dizati sve više, ne zbog nas, već zbog tržišta kao takvog. Pomalo je smiješno da jedna Srbija, koja je tri sata vožnje od nas, na nekoj razini kojoj mi težimo, ali se ne stvaraju mogućnosti da se to ostvari, smatra Ana.
Imamo puno koncepata ili dijelova koncepata koji su izbačeni, a onda za mjesec dana netko vani snimi nešto slično, svi to gledamo s oduševljenjem, a kad se to napiše kao koncept kod nas, onda izvođači misle “što će ljudi misliti”. Nekad izvođači izgube “feeling” da je to spot i da će ljudi to gledati kao spot. To je stilizacija stvarnosti, a ne stvarnost. Ti nisi nužno ta osoba koja je u spotu, ističe Luka.
Svima koji tek izlaze na tržište i zanima videoprodukcija, Ana i Luka šalju poruku: Nemojte spavati, spavanje je precijenjeno, šali se Luka. Radite i grizite neprestano. Svijet se kreće 100 na sat i dok ti doma čekaš, ima ljudi koji će raditi. Ne kažem da se treba njegovati “overwork”, ali radi pametno i s ljudima s kojima znaš da nešto želiš napraviti. Lovi prilike, vuci ljude za rukav i dogodit će se, sigurno. Rad i stalno učenje su esencija svega. Sve ostalo je “bells and whistles
Cijeli podcast s Anom i Lukom poslušajte i pogledajte na YouTube kanalu TOP RADIJA.
Top Radio web app korisiti kolačiće kako bi poboljšali funkcionalnost.
Funkcionalni
Always active
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potreban za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene funkcionalnosti aplikacije, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Statistička pohrana ili pristup koristi se isključivo u anonimne statističke svrhe. Uz usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene u ovu svrhu ne mogu se koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Marketinški pristup potreban je za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u marketinške svrhe.