Danas je TOP DAY ugostio uglednog profesora i dugogodišnjeg konzultanta za strateško komuniciranje i brendiranje destinacija. Uz odnose s javnošću bavi se istraživanjem identiteta imidža države te fenomenom breniranja destinacija. Autor je brojnih radova, a sutra službeno izdaje novu knjigu, sveučilišni udžbenik “Strateško komuniciranje država”. Njegovo ime jest Božo Skoko, a u nastavku možete pogledati što je sve Barbara saznala od njega.
Snaga brenda
Prije se puno više pozornosti davalo brendiranju proizvoda, dok nam je danas izrazito bitno naučiti kako brendirati destinacije i ljude. Amerikanci imaju jednu poštapalicu koja glasi: Ako ti ne ispričaš tko si i što si onda će to ispričati netko drugi, a taj netko drugi ne mora biti nužno dobronamjeran.
Hrvatska ima dobar brend kada se govori u području turizma. Prema snazi smještena je na deseto mjesto u Europi, dok u svijetu zauzima dvadeseto mjesto. Konkurencija je postala prevelika, a države se međusobno natječu kako privući turiste, konzumente kulture, pokolnike politike i upravo se zbog toga moraju truditi više nego ikada. Vrlo je bitno isticati po čemu se razlikujemo od drugih. Nažalost zaostajemo u snazi gospodarskog brenda jer ljudi ne poznaju našu kulturu, proizvode, velikane, glazbu, film.
Izvor: TOP RADIO
Sveučilišni udžbenik “Strateško komuniciranje država”
Materijal je prikupio putujući i istražujući okolo po svijetu, a zatim je sve uobličio u knjigu. Da ne uplaši čitatelje, podeblju literaturu podijelio je u dva sveska. Pandemiju je iskoristio kao priliku za pisanje u kasnim satima dok su djeca spavala. Htio bi da čitatelji osvijeste kako smo mi objekti promocije tuđih država. Snaga karizme i šarma jest početak dominacije.
Top Pop stiže u pomoć kad ti se prispava nakon ručka - s nama niski tlak nema šanse. Top mjuza je glavna dizalica na poslu, ali i tableta za smirenje kad zapneš u gužvi prema doma. Kod nas možeš saznati apsolutno sve o glazbi koju živiš, a omakne se i koja dobra fora u moru loših.
Top Radio web app korisiti kolačiće kako bi poboljšali funkcionalnost.
Funkcionalni
Always active
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potreban za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene funkcionalnosti aplikacije, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Statistička pohrana ili pristup koristi se isključivo u anonimne statističke svrhe. Uz usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene u ovu svrhu ne mogu se koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Marketinški pristup potreban je za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u marketinške svrhe.