Danas je TOP DAY ugostio uglednog profesora i dugogodišnjeg konzultanta za strateško komuniciranje i brendiranje destinacija. Uz odnose s javnošću bavi se istraživanjem identiteta imidža države te fenomenom breniranja destinacija. Autor je brojnih radova, a sutra službeno izdaje novu knjigu, sveučilišni udžbenik “Strateško komuniciranje država”. Njegovo ime jest Božo Skoko, a u nastavku možete pogledati što je sve Barbara saznala od njega.
Snaga brenda
Prije se puno više pozornosti davalo brendiranju proizvoda, dok nam je danas izrazito bitno naučiti kako brendirati destinacije i ljude. Amerikanci imaju jednu poštapalicu koja glasi: Ako ti ne ispričaš tko si i što si onda će to ispričati netko drugi, a taj netko drugi ne mora biti nužno dobronamjeran.
Hrvatska ima dobar brend kada se govori u području turizma. Prema snazi smještena je na deseto mjesto u Europi, dok u svijetu zauzima dvadeseto mjesto. Konkurencija je postala prevelika, a države se međusobno natječu kako privući turiste, konzumente kulture, pokolnike politike i upravo se zbog toga moraju truditi više nego ikada. Vrlo je bitno isticati po čemu se razlikujemo od drugih. Nažalost zaostajemo u snazi gospodarskog brenda jer ljudi ne poznaju našu kulturu, proizvode, velikane, glazbu, film.
Sveučilišni udžbenik “Strateško komuniciranje država”
Materijal je prikupio putujući i istražujući okolo po svijetu, a zatim je sve uobličio u knjigu. Da ne uplaši čitatelje, podeblju literaturu podijelio je u dva sveska. Pandemiju je iskoristio kao priliku za pisanje u kasnim satima dok su djeca spavala. Htio bi da čitatelji osvijeste kako smo mi objekti promocije tuđih država. Snaga karizme i šarma jest početak dominacije.
U nastavku možete pogledati cijelo gostovanje
Written by: TOP RADIO
by Barbara Kolar
09:00 - 13:00
by Kruno
13:00 - 17:00
Mixed by Top Radio Crew
17:00 - 18:00
ROOFTOP
19:00 - 22:00
By Tamara & Filip
06:00 - 09:00
top radio. Glazba koju živiš.