Novi TOPCAST TOP RADIJA donosi razgovor s ekonomskim analitičarom, Damirom Novotnyjem.
Nakon što smo ušli u eurozonu, cijene hrane u trgovačkim lancima izazvale su oluju u hrvatskoj javnosti.
Društvene mreže su zatrpane reakcijama građana koji su masovno pohrlili u šoping u Sloveniju. Premijer Plenković je najavio oštre mjere prema trgovcima, najavljuje se moguće reguliranje cijena za čak 300 artikala. Ekonomski analitičar Damir Novotny kaže da je takva politika katastrofalna i da se Vlada nema što miješati u tržišne cijene.
Novotny smatra da su koristi eura nedvojbeno puno veće od potencijalne štete. I u Sloveniji i Njemačkoj cijene rasle nakon ulaska u eurozonu. Međutim, ako bi danas pitali Nijemce hoće li vratiti marku, u velikoj većini bi rekli ne jer su ipak vidjeli da je to korisnije za njihovu ekonomiju koja je profitirala osobito u međunarodnoj razmjeni unutar Europske unije, objasnio je analitičar.
Kakva bi mogla biti ekonomska budućnost u Hrvatskoj i što se događa u globalnoj ekonomiji poslušajte u novom Topcast-u.
Top Radio web app korisiti kolačiće kako bi poboljšali funkcionalnost.
Funkcionalni
Always active
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potreban za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene funkcionalnosti aplikacije, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Statistička pohrana ili pristup koristi se isključivo u anonimne statističke svrhe. Uz usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene u ovu svrhu ne mogu se koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Marketinški pristup potreban je za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u marketinške svrhe.