Ono što mi želimo je mlade naučiti da moraju pokušati, makar 100 puta, sve dok ne uspiju, da uče iz tih pogrešaka i nikad ne odstajaju rekao je Ognjen Bagatin kod Gine i Mirana predstavljajući nadolazeću konferenciju Poduzetnički mindest za mladete dodao kako iskusniji poduzetnici imaju odgovornost naučiti mlade kako početi i preuzeti rizik na sebe te u konačnici stvoriti poduzetnički ekosustav oko sebe.
Konferencija pod sloganom Ono kada radiš što voliš ima cilj mladima pomoći da ostvare svoju životnu viziju, da se ohrabre i da izađu iz zone komfora u svijet poduzetništva. Tako će se na konferenciji mladima obratiti poduzetničke liderice i lideri kao što su Nikola Dujmović, Ruža Tomić Fontana, Bruno Balen, Natko Beck, Ella Dvornik i mnogi drugi, poput Alberta Gajšaka koji je za TOP RADIO rekao: Jako je bitno da se mladi uključe na ovakve inicijative, da iz prve ruke čuju kako je biti poduzetnik, koje su pozitivne, a koje negativne stvari takvog života, ali dodaje kako bi se i roditelji trebali uključiti: Neki put jednostavno treba procijeniti kada treba pustiti dijete da proba nešto. Možda uspije, možda ne uspije, ali u konačnici će nešto naučiti jer neuspjeh je sastavni dio uspjeha i učenja.
S time se slaže i Ognjen koji smatra da su takve stvari nadogradnja na temeljno obrazovanje: Ono što nas nisu učili kroz školu je da znate da možete. Nema toga što ne možete napraviti. Također, na putu k uspjehu nikad ne treba odustati. Treba griješiti puno, ali onda ne ponavljati te pogreške.
Cijelo gostovanje TOP POP showa s ravnateljem poliklinike Bagatin, većinskim vlasnikom časopisa Poduzetnik te glavnim organizatorom konferencije Poduzetnički mindset za mlade, Ognjenom Bagatinommožete pogledati u videu:
Top Pop stiže u pomoć kad ti se prispava nakon ručka - s nama niski tlak nema šanse. Top mjuza je glavna dizalica na poslu, ali i tableta za smirenje kad zapneš u gužvi prema doma. Kod nas možeš saznati apsolutno sve o glazbi koju živiš, a omakne se i koja dobra fora u moru loših.
Top Radio web app korisiti kolačiće kako bi poboljšali funkcionalnost.
Funkcionalni
Always active
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potreban za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene funkcionalnosti aplikacije, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Statistička pohrana ili pristup koristi se isključivo u anonimne statističke svrhe. Uz usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene u ovu svrhu ne mogu se koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Marketinški pristup potreban je za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u marketinške svrhe.