Sonja Švajhler je suosnivačica portala Supermame. U novoj epizodi Topcasta ispričala nam je kako je sasvim spontano došlo do poslovne suradnje s kolegicom Martinom. Zajedno su pokrenule prvi portal u Hrvatskoj specijaliziran za mame na kojem nema tebu tema.
„Mi dajemo prostor ženama da 'kukaju'“, rekla je Sonja objašnjavajući kako je njihov portal upravo mjesto gdje majke mogu govoriti o svemu što ih tišti, ali i veseli. Najpopularnije teme među mamama su seks i mentalno zdravlje. Seks nakon poroda bila je prva tema u njihovom podcastu. To je tema o kojoj prije toga nitko nije pričao i kad smo mi to počele nekako satirično prikazivati kako to stvarno izgleda, shvatile smo da ženama fali takvog sadržaja. Daj mi reci kako stvari stvarno stoje. Ne da gledamo na društvenim mrežama idealne obitelji u kojim a je sve prekrasno pa se pitaš što s tobom ne valja. Takve stvari utječu na mentalno zdravlje. Mi im dajemo stvarnost života, rekla je Sonja.
Na pitanje s kojim problemima se najviše susreću majke u Hrvatskoj, Sonja je odgovorila: Mislim da se osjećaju nevidljivo u smislu da se ne doživljava sve što ulažu. Biti mama izrazito je zahtjevan posao, biti roditeljem te je i očevima jednako tako. Mi mame smo nekako više na tom udaru, stavljen je taj teret savršenstva, stalno izlaze edukacije kako biti što bolji roditelj, zapravo kako biti što bolja mama, kako biti što bolja žena u poduzetništvu, kako biti mama poduzetnica. Stalno je taj fokus kako da budemo savršene i sve možemo same. Realno možemo sve same, ali ne znam pod koju cijenu, vjerojatno pod cijenu fizičkog ili mentalnog zdravlja. U cijelom tom procesuse osjećamo nevidljivo zbog toga što se očekuje da to sve radimo jer smo žene. Banalziranje kako se osjećamo i ta nevidljivost mislim da je problem broj jedan.
Cijeli razgovor pogledajte na našem YouTube kanalu.
Top Radio web app korisiti kolačiće kako bi poboljšali funkcionalnost.
Funkcionalni
Always active
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potreban za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene funkcionalnosti aplikacije, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Statistička pohrana ili pristup koristi se isključivo u anonimne statističke svrhe. Uz usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene u ovu svrhu ne mogu se koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Marketinški pristup potreban je za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u marketinške svrhe.