Top Intervju

Straničić: “Hrvatska jedina europska turistička zemlja otvorena za Amerikance”

today2021-10-22

Background
share close

Listopad je mjesec posvećen hrvatskom turizmu, a ukupni je turistički promet do sada 76 % u odnosu na rekordnu 2019. godinu. Povodom Mjeseca hrvatskog turizma Hrvatska turistička zajednica organizirala je razne promotivne aktivnosti kojima bi potaknula domaće stanovnike na uživanje u sadržajima koje nude lokalni ugostitelji. Zbog velike potražnje i brojnih usluga kampanje Odmor nikad bliže, mjesec hrvatskog turizma produžen je sve do 7. studenog 2021.godine. Upravo je tim povodom TOP DAY razgovarao s direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristijanom Staničićem. 

 

Imamo brojke koje su u odnosu na naše konkurente i ove godine najbolje. Hrvatska je prepoznata kao najbolja turistička destinacija – rekao je Stančić, nadodavši kako je naša država jedina europska turistička zemlja koja je otvorena za Amerikance, dok i dalje traje borba s pandemijom na globalnoj razini. Osim toga, spominje da se izrazito veliki napori ulažu u jake PR aktivnosti promocije. 

 

Kampanja Odmor nikad bliže nastavak je prošlogodišnjeg projekta Tjedan odmora vrijedan. Cilj projekta je potaknuti domaće stanovništvo na otkrivanje i obilaženje manje poznatih destinacija unutar Hrvatske tijekom listopada i to sve uz brojne popuste.  

 

Surađujemo sa svim turističkim zajednicama u Hrvatskoj. Subjekti koji su uključeni u projekt baziraju se na turističkom sektoru i pružateljima usluga smještaja, ugostiteljskih usluga, ali i svih dodatnih usluga kao što su nacionalni parkovi, muzeji i sve ono što čini ukupnu turističku poantu. 

 

Turistički sektor nudi usluge smještaja i ugostiteljstva, dok se u dodatne usluge ubrajaju nacionalni parkovi i muzeji. Svi zainteresirani mogu pronaći ponude na webu Hrvatskog turizma, a tamo se nalazi preko 400 ponuđača.

Written by: TOP RADIO


0%