Nekad su to bili cehovi, danas su udruge. Zagrebački kreativci, obrtnici okupili su se u udrugu ArtiZanat, a što sve rade u TOPCAST-u nam je otkrila predsjednica udruge Marta Raljević. Kreativci koji izrađuju rukotvorine imaju, ne samo u Hrvatskoj, već i u svijetu, brojne izazove u plasiranju proizvoda na tržište, pronalasku adekvatne platforme za oglašavanje i konačno samu prodaju. To je one-man, odnosno one-woman show, govori nam Marta
Od računovodstva, administracije, do marketinga, fotografiranja proizvoda, društvenih mreža – morate se razumjeti u sve. Tu je i nabava sirovina, materijala, pakiranja, dostave, ima jako puno posla za jednu osobu i shvatili smo da nam je puno lakše kad se okupimo jer znamo koje su nam potrebe, koji su nam izazovi i možemo puno pomoći jedni drugima.
Važna smo karika u lokalnom razvoju, govori nam Marta. Svaka priča utječe i na gospodarski razvoj, a bitan element je – održivost. Održivost u smislu zaštite okoliša i etike, sporih načela ponude i izrade od početka do kraja procesa. Imamo načelo da pazimo da su održivi materijali, lokalni, prirodni pa sve do onog na kraju pakiranja. Nakon toga želimo da se taj materijal poslije i reciklira ili ponovo koristi na druge načine.
ArtiZanat okuplja rukotvorce koji proizvode sve – od home decor-a, odjeće, nakita, igrački i oprema za bebe, biljaka… Savršeno za poklone, govori Marta. Kolektiv je dosad održao i dva Kreativna boravka na kojima je, osim prodajnog dijela, organizirao i radionice za građane. Želimo uključiti naše građane u kreativno stvaranje, pokazati im koliko je ono dobro za mentalno zdravlje, za samopouzdanje, za razvoj osobe.
Problem im, međutim, i dalje stvara nedostatak vlastitog prostora u kojem bi se okupljali, razmjenjivali znanja i iskustva, održavali edukacije za članove, ali i radionice za građane. A dok čekaju adekvatan prostor, ne staju s programom.
Pod motom “Slow fashion nije science fiction”, 12. i 13. Studenog ArtiZanat održava prvi “Slow fashion Weekend”. Primijetili smo da ne postoji dovoljno prostora, a ni platformi na kojem postoji samo hand-made odjeća s lokalnim brendovima, govori Marta. Dodaje kako ponuda ne zaostaje nimalo, dapače, kvalitetnija je i bolja od fast fashion ponude. Plus je da tamo možete izabrati kakvu odjeću želite, odnosno u showroomu-u postoji prototip odjeće. Možete birati u kojoj ćete boji, hoćete li kraće ili duže, prema vama se oblikuje odjeća.
Fashion Weekend održava se na Jarunu u poznatom klubu Aquarius. Zagreb se pretvorio u grad pekarnica i kafića. Više ne možete po kvartovima i bilo gdje izvan centra pronaći malu trgovinu sa svojom ponudom, a sigurno postoji potreba i interes, samo ne postoji taj izbor. Aquariusnas je pozvao i jako smo zahvalni na tome i veselimo se. Aquarius je poznat po tome što je odgojio generacije kreativaca i nadamo se da će tako i nastaviti.
Primamo od 7 do 77, volimo šaroliko i kreativno. Budite uporni, suradnja puno znači i trebamo jedni druge podržavati, osigurati svoje poslovanje, učiniti ga održivijim i upoznati građane s ponudom, poručila je Marta za kraj svim kreativcima koji još traže svoje mjesto pod svjetlima reflektora.
Cijeli podcast s Martom Raljević poslušajte i pogledajte na YouTube kanalu TOP RADIJA.
Top Pop stiže u pomoć kad ti se prispava nakon ručka - s nama niski tlak nema šanse. Top mjuza je glavna dizalica na poslu, ali i tableta za smirenje kad zapneš u gužvi prema doma. Kod nas možeš saznati apsolutno sve o glazbi koju živiš, a omakne se i koja dobra fora u moru loših.
Top Radio web app korisiti kolačiće kako bi poboljšali funkcionalnost.
Funkcionalni
Always active
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potreban za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene funkcionalnosti aplikacije, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistika
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.Statistička pohrana ili pristup koristi se isključivo u anonimne statističke svrhe. Uz usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene u ovu svrhu ne mogu se koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Marketinški pristup potreban je za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u marketinške svrhe.